Identiteti

Od samih početaka rada naše agencije poseban je fokus usmjeren k izgradnji identiteta i brendiranju naših klijenata prema jasnim vizualnim standardima. Ako želimo stvoriti prepoznatljivost, ponavljanje standardnih vizualnih elemenata čini nužnu osnovu.

Rezultat rada naših timova prepoznat je kod različitih kategorija naručitelja, od obrta i manjih tvrtki, do velikih poslovnih sistema, destinacijskih identiteta ili projekata društvene zajednice.

Pregled identiteta postavljen je pretežno kronološki, pa su tako pri vrhu noviji radovi, a istaknuli smo nama zanimljivije projekte. Posebno smo ponosni na neke radove koji pokazuju razvoj vizualnog identiteta u dužem vremenskom razdoblju i njegovom prilagođavanju aktualnim trendovima, odnosno kanalima promocije.
Ovdje su predstavljeni i neki jako dobri identiteti čiji su brendovi u međuvremenu ugašeni- bilo spajanjem na tržištu ili nestankom tvrtki koji su ih nosile- što ne umanjuje njihovu vrijednost.
Isto tako na listi možete naći i znakove koji su u međuvremenu promijenjeni, ali smo ih predstavili sigurni u njihovu učinkovitost u vrijeme dok su "nosili" svoj brand.



Hotel Esplanade
Rekonstrukcija poznatog starog crikveničkog hotela donijela nam je priliku kreiranja novog crikveničkog hotelskog branda. Odlukom uprave Jadrana da će svoj najkvalitetniji objekt i vizualno odmaknuti od ostalog portfelja, određen je projektni zadatak osmišljavanja identiteta koji pristupom prezentira kvalitetu usluga koje brand obećava. Vodeći računa o budžetu, ali bez nepotrebnih ograničenja, razvijen je identitet u skladu sa stilom i elegancijom objekta.



TZ Općine Omišalj
Odabrano rješenje na pozivnom natječaju pred sobom ima težak zadatak, podići prepoznatljivost i dostići vizualnu standardizaciju dvije različite, ali komplementarne destinacije koje spaja pripadnost istoj jedinici lokalne samouprave. Život identiteta je još u ranoj fazi, očekujemo implementaciju koja će dati zamah razvoju branda.



Biocrystal technologies
Zanimljiv projekt i vrlo zanimljiv identitet. Utjecaj silnica koje stvaraju potpuno prirodni kristali i njihov pozitivan utjecaj na živa bića predočen je u grafičke elemente pune energije.



TZ Grada Raba
Vrlo rijetko se odlučujemo na sudjelovanje u javnim natječajima, najviše zato što takvi poslovi zahtijevaju "višak" kapaciteta kojih baš nemamo često. U ovom slučaju, kako se radi o zanimljivoj i nama bliskoj destinaciji, odlučili smo konkurirati te nam je prijedlog odabran kao pobjednički na natječaju. U dugotrajnom procesu nakon toga razrađena je detaljna knjiga standarda i novi znak je krenuo u život. Šteta je, što na žalost, nismo kasnije uključeni u implementaciju identiteta. To je drugi razlog što se u pravilu ne odlučujemo za natječaje koji nisu pozivni, jer prečesto ne uključuju agenciju u daljnji razvoj identiteta.



Grand hotel Bonavia
Bio je to naš prvi susret s luksuznim hotelijerstvom. U primjeni identiteta tražila se visoka kvaliteta produkcije i do tad rijetko viđen stil kod nas. U 18 godina suradnje puno se toga dešavalo s ovim brandom, uveli smo u život tri potpuno različita identiteta s implementiranom razradom. U suradnji smo "preživjeli" i promjenu vlasništva gdje je posljednji identitet rađen za novog vlasnika.



Županijska lučka uprava Krk
Poslovi na prezentaciji rada javne uprave i njenih ustanova uvijek su posebno izazovni. Široko polje primjene u digitalnom, printanom i vrlo često u 3-D obliku pred autore postavlja zahtjev za komunikativna i vizualno dopadljiva rješenja. Sigurni smo da je u slučaju ŽluK-a to postignuto :)



Restaurant Rivica
Otvaranje agencije proslavili smo uz čašu vina na terasi poznatog kvarnerskog lokala i odmah je pao dogovor o izradi promotivnog letka. Utvrdili smo da unutar restauranta i na raznim printanim materijalima imamo barem pet različitih izvedbi znaka! Zajedničko im je bilo samo sidro...
Tako je rođen prvi uređeni identitet koji primjenjujemo od '89. do početka novog tisućljeća. Tada se znak modernizira, a sidro ostaje samo na terasi. Digitalna vremena traže novi pristup pa je prije tri godine znak promijenjen i prati novu strategiju i razvoj poslovanja čuvenog krčkog branda.



Primorsko-goranska županija
Sudjelujući kroz provedbu više različitih promotivnih i komunikacijskih projekata, godinama smo bili jedan od kotačića koji brendiraju zeleno-plavu županiju. Nastojanja su objedinjena u novi identitet koji standardizira vizualnu komunikaciju županije prema lokalnoj zajednici i svijetu.



TZ Grada Krka
Identitet implementiran prije desetak godina, a bitno osvježen prije tri, doživio je najbolju primjenu u destinaciji od svih naših projekata do danas. Odlična disciplina u primjeni, koordinacija aktivnosti između agencije, klijenta i lokalne zajednice uspješno su transformirali grad Krk u grad povijesti i kulture za samo nekoliko godina. Najkvalitetniji razvoj branda u kojem sudjelujemo!



Jadran Crikvenica
Uz restoran Rivica, naš najdugovječniji klijent s kojim smo započeli značajnu suradnju još u proljeće 1990. godine izradom promotivnih materijala. Novu razinu suradnje otvaramo novim identitetom iz '97 i standardizacijom svih objekata te zajedničkim kompanijskim promotivnim materijalom. Nakon nekoliko godina prekida, prije tri godine obnavljamo suradnju i od 2015. razvijamo novi kompanijski identitet i promotivne materijale.



Dubrovnik riviera hoteli
Identitet koji predstavlja dušu resorta smještenog na jednoj od najljepših lokacija na Jadranu. Okružen zelenilom, smješten uz samo more, obasjan mediteranskim suncem uz bogatu i dinamičnu ponudu. Upravo onakav kakvim ga prikazuje njegov znak!



Ponikve
Još jedan dugogodišnji klijent. U gotovo dvadeset godina suradnje razvijena su dva identiteta i više stotina različitih materijala koji prate djelatnost najnaprednije komunalne tvrtke u državi.



Modern line
I kod ovog klijenta obilježavamo uskoro 15 godina suradnje koja je započela uvođenjem novog identiteta i njegove implementacije u sve promotivne aktivnosti. Prošle godine napravljen je redizajn, razvija se novi vizualni, a uskoro kreće i digitalni identitet.



Hotel Monte Mulini
Projektiran, izgrađen i prezentiran na tržištu s najvišim ambicijama, bio je to do sad najzahtjevniji projekt u implementaciji identiteta za našu agenciju. Razrađeno je više od 120 primjena dizajna i vrlo ambiciozan promotivni set koji su izborom materijala i produkcijom u skladu s najkvalitetnijim objektima tog ranga u svijetu. Hvala klijentu na prilici.



Lošinjska plovidba turizam
Klijent je stigao s idejom kreiranja turističkog branda za kompaniju koja se izvorno bavi prijevozom morem. Tražilo se ime, znak i njegova primjena za turistički dio biznisa koji obuhvaća kampove, agenciju i prateće usluge. Između nekoliko prijedloga odabrali su novo ime i logo te razrađen priručnik primjene znaka.



TZ Grada Novalje
Jedan od klijenata koje pratimo više od 20 godina. Posljednja verzija identiteta implementirana je 2011. godine i obuhvatila je vizualni i digitalni identitet.



Fast Forward
Od tvrtke koja se bavi projektiranjem i implementacijom tehnoloških rješenja u grijanju i hlađenju dobili smo zadatak obnove identiteta. Kao što ime kaže: pokreće naprijed :)



TZ Grada Malog Lošinja
Proteklih sedam godina identitet prenosi poruke vitalnosti Lošinjskog akvatorija širom svijeta. Promotivne aktivnosti i materijali prate rast destinacije u jednu od najatraktivnijih u Hrvatskoj.



Jadranka hoteli
Naša suradnja s Jadranka hotelima iz Malog Lošinja, koja je trajala desetak godina, primjer je dinamičnog razvoja branda. Prvi logo bio je osmišljen za tvrtku čiji su objekti bili razine 2,5 zvjezdice, na izvanrednim lokacijama. Drugi logo rađen je nakon pokretanja prvog investicijskog ciklusa i dizanja kvalitete ponude na 4 zvjezdice. Oba identiteta pratili su, osim razrađenog hotelskog standarda, i promotivni materijali te vizuali kampanja.



"Discover Eco lifestyle on the Island of Krk" i "Rab čisti otok"
Markice namjenjene promociji ekoloških aktivnosti na otocima Krku i Rabu.



Visoka poslovna škola PAR
Razvoj poslovnog projekta pratimo razvojem identiteta. Od tvrtke koja se bavi edukacijama i poslovnim savjetovanjem do prve privatne visoke škole u Rijeci s dopusnicom Ministarstva. Vizualizacija sna osnivačice odvijala se kroz dva identiteta, tri različite, posebno razvijane i dograđivane web stranice te brojne promotivne materijale...



Hotel Queen of Montenegro
Još jedan od identiteta koji su razvijani tijekom godina. Suradnja je započela 2007. g. prvim redizajnom znaka i hotelski standard za poznati hotel s Crnogorskog Primorja. Paralelno su rađeni promotivni materijali i razvijen novi web. Sedam godina kasnije identitet je uz laganu modernizaciju razrađen ponovo uz novi set promotivnih materijala. Promjena na vrijeme, rekli bismo, školski :)



ALH grupa
2OO1. godine dobili smo zadatak od tadašnjeg vlasnika i uprave osmisliti i implementirati dizajn za buduću grupaciju luksuznih hotela, s ambicijom da postane vodeći brand u tom segmentu.





Hoteli iz grupacije ALH
Od osnivanja ALH grupe pratili smo razvoj identiteta pojedinih članica grupacije za koje smo po prvi put razvijali standarde. Razrađeni hotelski standardi imali su više od 100 primjena dizajna po pojedinom objektu, od vanjske i unutarnje signalizacije do promotivnih poklona.
Za sve objekte su rađeni i kompleksni setovi promotivnih materijala. Razvijeni su i posebni brendovi za gradske hotele i vile, ali, nažalost, nikad nisu realizirani do kraja.






Hoteli Plat
Resort s najljepšim zalaskom sunca, više od 10 sezona na tržištu je poznat pod identitetom iz naše radionice. Osim hotelskog standarda, identitet su pratili promotivni materijali i tijekom godina dva puta obnovljena web stranica.



Hoteli Rabac
Nakon odrađenog investicijskog ciklusa početkom tisućljeća, 2003. godine Hoteli Rabac naručuju nam promotivni set materijala koji je iznjedrio i novi identitet. Jedan je od "najveselijih" koji smo radili, no nažalost nije potrajao... Već godinu dana nakon implementacije standarda brand Hotela Rabac se ukida, a time "smajli" odlazi u povijest. Šteta.



Terme Selce
Poznato mjesto rehabilitacije vrhunskih sportaša opremili smo početkom tisućljeća novim znakom nakon najdužeg procesa evaluacije u povijesti agencije. U procesu koji je trajao pet mjeseci, uz tri dizajnera i dvadesetak ponuđenih rješenja, iznjedrili smo prijedlog koji je osvojio klijenta:)



Metis
Područje brige o okolišu oduvijek nam je bilo profesionalni izazov. Povodom 50-te obljetnice postojanja tvrtka Metis nam naručuje novi identitet. I danas jedna od vodećih u Hrvatskoj na području gospodarenja sekundarnim sirovinama, ova nam tvrtka naručuje i monografiju koja obilježava jubilej.



Brodogradnja Pičuljan
Projekt izrade promotivnih materijala poznatih plovila brodograditelja s Raba zahtijevao je i redizajn dotadašnjeg znaka. Osim u promotivnim materijalima istovremeno je primijenjen i na novoj web stranici i u brojnim oglasima objavljenima u domaćim i stranim časopisima.



Hoteli Baška
Još u ratno vrijeme, novi vlasnici i ambiciozna uprava kreću s obnovom kapaciteta koji će pratiti novi vizualni identitet, hotelski standard i promotivni materijali.



Elektromaterijal
Tržišni lider u maloprodaji komercijalne elektronike i moćna veletrgovinska tvrtka iz Rijeke, 1994. godine okreće list i naručuje od nas novi identitet. Slijedili su ga promotivni materijali, a u narednih osam godina brojne nacionalne oglasne kampanje. Među prvima u Hrvatskoj, producirali smo trgovačke letke koji su u nakladi od 750.000 primjeraka umetani u nacionalne i regionalne dnevne novine. Identitet je uvršten između 3 najbolja iz Hrvatske u izdanje Europski godišnjak dizajna za 1997.
Usprkos odličnom identitetu i marketinškim uspjesima krajem devedesetih i na prelazu tisućljeća, tvrtka se nakon prekida naše suradnje 2002 g., nije snašla u novim tržišnim okolnostima i 15-tak godina nakon najveće ekspanzije uslijed vlasničkih nesuglasica, gubitka tržišta i dugova završava u stečaju :(



Alarm automatika
Ambiciozni tehnološki "startup" toga doba imao je troje zaposlenih, nešto vanjskih suradnika i velike ambicije. Vlasnici su željeli prodor na tržište ostvariti uz pomoć novog identiteta koji su pratile uspješne kampanje i promotivni materijali. Danas su izrasli u jednu od vodećih IT kompanija u Hrvatskoj na području zaštite.



Liburnija riviera hoteli
Prvi veliki ugovoreni identitet Macol-a u proljeće 90-te godine uvodi nas u područje izrade hotelskih standarda za koje ostajemo specijalisti do današnjih dana.



U dvadeset i devet godina prisutnosti na tržištu, oblikovali smo 100-tinjak različitih logotipa. Jedan dio njih nije sačuvan jer su iz preddigitalnog doba, kad su se rješenja crtala rukom, a naslovi Letraset-irali ili slagali u fotoslogu (za one koji se toga još sjećaju:).

Potpuniju arhivu imamo tek od kraja devedesetih kad pokrećemo vlastitu grafičku pripremu. Zbog pozicije na kojoj agencija radi, a i uslijed toga što nikad nismo željeli napustiti naš Kvarner, najviše smo poslova odradili u turizmu i s njime povezanim djelatnostima. Naši identiteti nalaze se (ili su se nalazili) na brojnim pročeljima i otisnuti su u desecima milijuna različitih tiskovina te su zajedno s ponudom naših klijenata obišli cijeli svijet.
Rezultat je to dugogodišnjeg rada u koji je bilo uključeno više od 10 različitih dizajnera, uvijek pod budnim vodstvom agencijskog tima:)